Fluitend sneller worden met minder kans op blessures

Trainingsschema+

100% online niet locatie gebonden!
Continuïteit - Plezier - Motivatie

Help, heb jij hier ook last van?

Elke training "doe je maar wat".

Herkenbaar? Grote kans dat je altijd ongeveer hetzelfde doet en dat is meestal te snel! Dit is de snelste weg naar stagnerende prestaties (killing voor de motivatie!) en blessures. Terwijl continuïteit de sleutel is voor duurzame progressie….

Stel je eens voor

Dat je fluitend progressie boekt. En je telkens weer uitkijkt naar de volgende training. Met veel minder kans op overbelastingblessures.

Je loopt week in week uit, maand in maand uit, en elke training is een schot in de roos. Je hebt een stok achter de deur, hoeft niet meer na te denken “hoe zal ik vandaag trainen” (als je dat al doet😊) en elke training is superleuk om te doen!

de oplossing: het Loopwijzer trainingsschema

Je krijgt je trainingsschema dat op je niveau, belastbaarheid en doel aansluit. Als input hiervoor vul je een inventarisatieformulier in.

Het trainingsschema krijg je via het Loopwijzer-trainingsplatform TrainingsPeaks (TP). Dit heeft ook een app dus je hebt je schema altijd bij de hand!

Als je nu meetraint met het Loopwijzer trainingsschema krijg je de Loopwijzer online trainingen en opnamen van kenniswebinars en als bonus gratis bij.

Doe mee

Vanaf nu elke training een schot in de roos

Trainingsschema
35
per maand
  • Gepersonaliseerd trainingsschema
  • Toegang tot de online trainingen
  • Toegang tot de recordings van de webinars
VIP Coaching
100
per maand
  • Alles van het Trainingsschema
  • + coaching en feedback
  • + premium account TrainingPeaks

Prijzen zijn inclusief btw en de abonnementen worden automatisch verlengd. Opzeggen kan per periode tot de dag voor verlengen.

Nodig: een hardloophorloge

Ideaal heb je een hardloophorloge met hartslagmeting (borstband is aan te raden boven polsmeting!) zodat je zowel je training op tempo als op hartslag kunt uitvoeren. Zo niet zijn alle trainingen op tempo.

De beste trainingservaring beleef je met Garmin. Want het mooie dat je TP kunt koppelen aan Garminconnect. Zodat de training automatisch als workout op je Garmin komt. Druk op start en je horloge vertelt je wat je moet doen en of je te snel/ te langzaam gaat😊. Zo gebruik je de mogelijkheden van je horloge optimaal en heb je een coach op afstand! Dit werkt met alle midrange modellen en hoger. Ik heb een paar Garmin Fenix 3 horloges en FR920 liggen die je kunt huren. Neem contact op voor de mogelijkheden van huren!

Heb je een ander horloge als Polar, Suunto, enz. dan zet je zelf je training in je horloge conform TP.

Voordelen

  • Stok achter deur
  • Superleuke trainingen!
  • Je hoeft niet meer na te denken wat je gaat doen
  • Automatische synchronisatie plug en play
  • Altijd je schema bij de hand met de App
  • Fluitend progressie boeken
  • Per maand opzegbaar
  • Je gaat op (je eigen) hartslag en snelheid trainen
  • Bonussen: online training en kenniswebinars!

Bonus 1

Toegang tot online trainingen “verbeter je hardlooptechniek” en “start met hardlopen”

80% van alle lopers zijn droevige sjokkers.

Ben jij het zwaar zwoegen ook zat? Ga je niet meer vooruit en heb je weinig motivatie om te gaan trainen? En misschien heb je ook wel last van pijntjes.

De oplossing is je hardlooptechniek te verbeteren.

Verbeter je hardlooptechniek met dit online programma en je loopt lichter, wordt sneller en gaat verder. Met minder kans op blessures.

16 thema's, 100+ minuten video met voorbeelden en uitleg

Stap 1: de basis
Je legt een goeie basis om beter te lopen. Met de juiste houding en een ritmische pas. Je gebruikt je armen en hebt kort grondcontact.

Stap 2: je legswing
Je loopt op een actieve manier en je zwaaibeen gaat compacter naar voren. Tijdens het lopen controleer je je ademhaling

Stap 3: consolideer de basis
Je consolideert de basis en je kunt spelen met je loopritme. Je rompspanning is optimaal en tijdens je lange duurloopjes kun je hoog blijven lopen.

Stap 4: verfijn je techniek
Je timet je arm en knie-inzet goed en maakt zo optimaal gebruik van de keten van reflexen. Elke pas is raak en je loopt met een grijpende pas.

Bonus 2

Toegang tot de opnamen van alle kenniswebinars tot nu toe (en er komen er steeds meer bij)

Met bijvoorbeeld de volgende onderwerpen:
- gastspreker Hardloopgoeroe Wim Schoots over slim trainen en hoe je dat doet
- gastspreker GPS artiest Runbrand over de making of zijn kunstwerken
- Over mindset en motivatie
- de afzet
- gastspreker Edwin de Vries (2:13 Berlijn) over motivatie
- gastspreker Frans Brouwer van Amstelfysio over loophouding
- Blessurepreventie
- Armen
- gastspreker voedingsdeskundige Jaime Frias Amadori
- hardlooptechniek bij langzaam hardlopen
- trainen met trainingszones

Loopwijzer methode: Slim trainen, "elke pas raken" en ken je drijfveren

  1. Slim trainen

De meeste lopers trainen niet zo slim en doen maar wat. Ze doen dan meestal ongeveer hetzelfde en dat is altijd te snel. Dit is de snelste weg naar blessures en stagneren van je progressie. De sleutel zit hem in gevarieerd trainen op een langzame basis. Met een volume en intensiteit dat bij je past. En balans tussen belastbaarheid van je lichaam en belasting van de training.

  1. Elke pas raken

Elke hardloper kan progressie boeken door technisch beter te gaan lopen. Het grootste deel van de lopers is droevig aan het sjokken. Je krijgt materiaal om eindeloos verder te oefenen en tweaken aan je hardlopen zodat je elke pas goed gaat raken. Elke pas weer. Kort en fel, actief, licht en goed getimed. Power!

  1. Drijfveren

Hardlopen is zo veel meer dan je ene been voor je andere zetten! Je ontdekt waar jij je motivatie uit haalt en waarvoor je hardloopt. Je gaat doelen stellen en hardlopen wordt onderdeel van je betere leven. Koppie leeg, problemen (als je die al hebt) ze lossen vanzelf op. Je krijgt energie en inspiratie. Genieten van hoe mooi NL eigenlijk is, lekker buiten met de elementen.

Dit is in een notendop waar Loopwijzer voor staat. Een duurzame manier om een beter leven te krijgen door hard te lopen.

Doe mee

Vanaf nu elke training een schot in de roos

Trainingsschema
35
per maand
  • Gepersonaliseerd trainingsschema
  • Toegang tot de online trainingen
  • Toegang tot de recordings van de webinars
VIP Coaching
100
per maand
  • Alles van het Trainingsschema
  • + coaching en feedback
  • + premium account TrainingPeaks

Prijzen zijn inclusief btw en de abonnementen worden automatisch verlengd. Opzeggen kan per periode tot de dag voor verlengen.

Hoe beginnen en Q&A?

Na aanschaf ontvang je een email met links naar inventarisatieformulier en de diverse applicaties en kun je zsm beginnen met je online programma!

Ik wil weer gaan opbouwen richting marathon Rotterdam in april maar sowieso het hele jaar door goed bezig zijn met lopen en zeker niet teveel doen. Daarnaast kan uiteraard de marathon zomaar weer afgelast worden en dan wil ik wel doorlopen maar wederom niet teveel. Idem voor de "loze" periodes. Passen jullie schema's zich aan navenant de "omstandigheden"? Oftewel wat kan ik verwachten als ik een normaal abonnement neem?

Je kunt algemene en specifieke schema’s (noem jij loze periode denk ik) krijgen! Vanuit het algemene schema kun je evt overstappen op een specifiek schema naar je wedstrijddoel.

Eigenlijk is het algemene schema veel belangrijker dan een specifieke schema! Dus goeie vraag en terecht dat je hier iets voor zoekt (en gevonden😊)

De basis van het algemene trainingsprogramma heeft accenten door het jaar heen. Globaal wordt er toegewerkt  naar twee piekperiode per jaar, voorjaar (Rotterdam) en najaar (Amsterdam).

Je kunt een trainingsschema verwachten met leuke trainingen dat afwisselend is, met elke 3 weken een relatieve rustweek, de langzame duurloop als basis en met een consistent weekvolume.

Loopwijzer methode: Slim trainen, "elke pas raken" en ken je drijfveren

  1. Slim trainen

De meeste lopers trainen niet zo slim en doen maar wat. Ze doen dan meestal ongeveer hetzelfde en dat is altijd te snel. Dit is de snelste weg naar blessures en stagneren van je progressie. De sleutel zit hem in gevarieerd trainen op een langzame basis. Met een volume en intensiteit dat bij je past. En balans tussen belastbaarheid van je lichaam en belasting van de training.

  1. Elke pas raken

Elke hardloper kan progressie boeken door technisch beter te gaan lopen. Het grootste deel van de lopers is droevig aan het sjokken. Je krijgt materiaal om eindeloos verder te oefenen en tweaken aan je hardlopen zodat je elke pas goed gaat raken. Elke pas weer. Kort en fel, actief, licht en goed getimed. Power!

  1. Drijfveren

Hardlopen is zo veel meer dan je ene been voor je andere zetten! Je ontdekt waar jij je motivatie uit haalt en waarvoor je hardloopt. Je gaat doelen stellen en hardlopen wordt onderdeel van je betere leven. Koppie leeg, problemen (als je die al hebt) ze lossen vanzelf op. Je krijgt energie en inspiratie. Genieten van hoe mooi NL eigenlijk is, lekker buiten met de elementen.

Dit is in een notendop waar Loopwijzer voor staat. Een duurzame manier om een beter leven te krijgen door hard te lopen.

wat deelnemers zeggen

  • Name
    Daphne Dano - Wat een fijne manier om goed aan je lopen te werken! Je hebt een duidelijk schema waarmee je niet doelloos loopt maar goed weet en ziet wat je moet doen Schop onder je komt nodig? Doe mee! En de theorie #slowisthenewfast is zó fijn, zo waar en #itworks!
  • Name
    Jeroen Pasman - Voor mij zijn de trainingen in TrainingPeaks erg waardevol. Ik heb nog nooit echt een training gedaan en liep altijd hetzelfde tempo lang of kort. Dit is echt een eye-opener en soms ook heel zwaar. Het commentaar bij mijn filmpje was ook erg fijn.

    Het leukste is om met andere enthousiastelingen te praten over hardlopen en daarbij uitleg te krijgen. De combinatie met de chat en het interactieve gebruik van de webinar zijn stimulerend. De combi webinar en trainingspeak vullen elkaar goed aan. Het stimuleert om andere lopers te zien en volgen die ook een hobby hebben in het hardlopen.
  • Name
    Simon de Wit - De schema's van Nils De Rijk hebben mijn snelste 5km aangescherpt tot 17.48 (kwam van 18.51) en mijn snelste 10 km aangescherpt tot 37.12 (kwam van 38.32). Nu afbouwen, rusten, goed eten en genieten van elke moment tijdens De Marathon.

15 dagen 100% geld terug garantie

Als de training je niet verder helpt of niet aan je verwachtingen voldoen stuur je me een email binnen 15 dagen na aanschaf, en je krijgt je aankoopbedrag, zonder discussie terug.